Vo – vo – votsalo!

17 Νοεμβρίου, 2009

Βοηθεια! χάνω τα παιδικά μου χρόνια

Filed under: Uncategorized — votsalo @ 11:13 μμ

Μεγάλα κομμάτια μέσα μου καταρρέουν.Αν χάνονται αυτοί για τους οποίους έχεις κάποια σημασία… με ποιον μπορείς να μιλήσεις για τις καραμέλες nasco, ποιος μπορεί να σε καταλάβει…κι εσύ σε ποια γλώσσα θα μιλάς και θα χαΐδεύεις; Μου λείπουν τα χρόνια που περάσαμε μαζί γιατί ξέρω πως δεν θα τα ξαναδω μέσα στα μάτια σου. Είναι σαν να τρέχαμε μαζί σ’ενα δρόμο παράλληλα στον ωκεανό όλο ήλιο κι όσο οδηγούσες χαιρόμασταν το ταξίδι μας μες στη λιακάδα. Κάτι μέσα μου μου λέει πως δεν θα σταματήσουμε να ταξιδεύουμε, κάτι με παρακινεί να παραμείνω κοντά σου και κοντά σε ό,τι αγαπάς, όσο κι αν με τρομάζουν τα χάσματα που ανοίγονται κάτω απ’ τα πόδια μου.
Η μεγάλη μου ιδιοτέλεια ήταν η χαρά της παρέας σου κι η τρυφερή σου καρδιά.

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.